Kotva
Logo školy
Nepřehlédněte
Informace Tady nic není :-(
Digitalizujeme školu

Tisk
Sitemap
Mapa webu

Zásady omlouvání žáků

Vloženo: 26.9.2019 | Autor: Petr Kovařík | Zobrazeno: 233x | Upraveno: 26.9.2019 | Upravil: Petr Kovařík

Omlouvání nepřítomnosti žáka

 

Dodržujte pravidla omlouvání nepřítomnosti žáka ve škole a na školních akcích.

 

  1. - Při absenci omlouvejte osobně, telefonicky, písemně nebo e-mailem nejpozději do 3 dnů od začátku absence a po skončení nepřítomnosti písemně v omluvném listě. Pokud chtějí rodiče uvolnit žáka během vyučování, musejí si jej osobně vyzvednout ve škole. Všechny omluvenky pište pouze do omluvných listů! V omluvenkách konktrétně formulujte důvod absence. Omluvenku na odpolední vyučování předloží žák třídnímu učiteli či učiteli předmětu již ráno!

 

  • - Zákonní zástupci nezletilých žáků jsou povinni informovat školu o změně zdravotní způsobilosti, zdravotních obtížích žáka nebo o jiných závažných skutečnostech, které by mohly mít vliv na průběh vzdělávání nebo na účast na akcích pořádaných školou.

 

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.